Skip to main content

Instaforex Contest Forex Rally


Jag vinner fx - rally och jag får det första priset efter 15 dag 500 konto nu jag gör handel och jag spelade octafx tävling jag vinner 1: a plats och få 170 i riktigt konto och jag drar tillbaka efter 2 timmar i mitt skrill konto jag spelade grandcapital och jag får 7 position får jag inget pris eftersom det finns ett villkor för att du kan få ditt pris efter inbetalning. Så jag sak där mitt fel när du spelar någon tävling alltid först den riktiga regeln och villkoret sedan gå för körning jag lägger resultatet på fb wall facebookek. afsana IFX Yvonne 30 september 2015 Kära Ehssan rezapoor, Försökte du kontakta Antifraudavdelningen Angående ditt problem IFX Yvonne Har du försökt att skicka ett mail till email160skyddad om din oro Om inte, ange ditt handelskontonummer så att vi kunde kontrollera ditt konto. Tack. Jag gjorde 1: a plats 3 gånger under de senaste 2 åren. Första två gånger får jag pris utan några problem, men förra gången. Som någon här säger, utan förklaring tar de bort mig från rankinglistan. IFX Yvonne Vänligen kontakta Antifraudavdelningen om ditt problem. Slösa inte din tid med sin tävling. Jag var på första plats i sin tävling den 13 mars 2013 min men då diskvalificerades de nr: 66756661, utan någon anledning. Jag har aldrig brutit några regler vid deras tävling. Jag sa till all min vän aldrig någonsin handla med denna bluffmäklare Youri är Charlie 15 januari 2015 duplikat kommentar borttagen. IFX Yvonne 5 december 2014 1. Företaget är inte reglerat av Frances AMF 2) Företaget har inte ett kontor i Frankrike. 3) Med tanke på dessa fakta verkar frågan från den franska regulatorn om att företaget inte är reglerat av dem och inte har ett kontor i Frankrike, vara sant för oss. Vi vill också nämna att trots att Frankrikes AMF inte licensierar Forex-mäklare är deras verksamhet inriktad på att annonsera om olika företag mycket imponerande. BestForexBonus Team Kära Youri, tack för ditt aktiva deltagande i kommentarer På det här steget var i den mycket spetsiga situationen, där din tidigare diskussion med IFX Yvonne har upphört och om en liknande diskussion om igen skulle det osannolikt hjälpa någon sida att hitta en ny lösning . Tack för din understating amp hoppas att se mer av dina kommentarer för andra mäklare också Kära Traders och Dears moderatorer. De människor som säger InstaForex är en bra forex fungerar för instaforex. Instaforex är en stor bluff. Läs min historia på det här forumet och du kommer att se Du kan göra en sökning på google om instaforex-skanning och du kommer att hitta en hel del människor som bluffas av InstaForex InstaForex kan blockera ditt konto utan någon anledning Det kommer att säga samma svar. Direkt eller indirekt bevis När jag frågade IFX Yvonne, berättade han mig att InstaForex inte kan ge någon anledning Läs detta forum innan du investerar på InstaForex InstaForex är inte reglerat. InstaForex är en rysk mäklare. InstaForex använder bitcoin. Bitcoinet är olagligt i Ryssland Det är tillräckligt om Instaforex opacitet. För att förbättra kvaliteten på kommentarer, vänligen: - skriv på engelska (eller lägg till en översättning) - vara beskrivande (undvik vanliga uttalanden: t. ex. bra mäklare, dålig bonus etc, som inte förklarar varför) Uppfyller inte dessa enkla riktlinjer får inte publiceras. Om oss Kontakt Lägg till ny bonus Reklam Copyright 2011 - 2017 BestForexBonus Alla rättigheter förbehållna Forexbonus publiceras endast för informationsändamål och bör inte behandlas som en inbjudan eller uppmuntran att investera i Forex trading. Forex trading har höga risker för att stöta på betydande förluster för icke-professionella investerare. Onsdagen den 29 juni 2011 Tävlingen 8220Rally FX-1 8220 är ganska yngre. Men med varje gång conest8217s omsättning blir mer och mer. Vad är hemligheten av popularitet och varför den är så attraktiv för handlare. You8217ll hitta från svaren på en ny vinnare 8211 Wasit Agus Suranto. IFX: FX-1 Rally är en ganska ny tävling arrangerad av InstaForex Company. Vad är din inställning till tanken på en 24-timmars tävling SW: Jag är glad att InstaForex Company arrangerat en ytterligare tävling 8211 av Rally FX-1.Denna tävling testade verkligen handelarnas möjligheter att anställa strategier och styra sina känslor. Jag deltar i nästan alla tävlingar som organiseras av InstaForex Company, men Rally FX-1 Contest verkar vara den mest utmanande av dem. IFX: Hur mycket tid har du samarbetat med InstaForex Company SW: Jag har spenderat minst 15 timmar om dagen med InstaForex. Ändå måste jag fortfarande lära mig och träna för att utveckla min egen handelsteknik. IFX: Hur länge har du haft verksamhet på Forex SW: Jag började med uppriktigt samarbete med InstaForex i september 2010. Tidigare samarbetade jag med andra företag. Men efter att ha gått med i InstaForex tycker jag att handeln är bekväm, så jag har fortfarande ingen avsikt att flytta till ett annat företag. IFX: Vad tycker du är de viktigaste fördelarna med InstaForex Company SW: InstaForex Company ger många fördelar för mig, särskilt när det gäller bildandet som en sann näringsidkare. IFX: Vad var din dag att delta i tävlingen Du måste vara uppmärksam på att titta på din terminal hela tiden SW: Jag deltar nästan i alla tävlingar som InstaForex innehar, men jag tittade inte hela terminalen hela tiden. IFX: Hur reagerade dina släktingar och vänner på ditt beslut att delta i den 24-timmars tävlingen SW: Många av mina vänner deltog också i InstaForex 24-timmars tävling eftersom de också vill testa sina handelsförmåga. IFX: Vad var din reaktion när du tillkännagavs att bli vinnaren SW: Jag kände mig väldigt glad eftersom för allt det huvudsakliga syftet med att delta i en tävling är att vinna men jag ville testa min handelsförmåga. IFX: Vad är ditt recept på framgång och seger SW: Jag har inget specifikt recept på hur man vinner i en tävling. Jag försöker bara vara konsekvent i att använda indikatorer och principer för handelshantering. IFX: Kommer du att delta i kommande FX-1 Rally-steg SW: Jag kommer fortfarande att delta i Rally FX-1 Contest, även om jag inte lyckas vinna. IFX: Vad skulle du säga till de andra deltagarna i detta tävlingssteg SW: Jag vill säga till alla deltagare i tävlingen att de borde fortsätta delta i alla tävlingar som InstaForex innehar, eftersom det kommer att forma sin handelsform och vad Är ännu viktigare, hjälper dem att styra sina känslor och hantera sin handel mer effektivt. IFX: Tack för din tid. Vi önskar er fler segrar Torsdagen den 23 juni 2011 Nyligen har Insta Forex Company lanserat en ny tävling 8220Rally FX 18243. Det är väldigt speciellt som det bara varar en dag och tävlande har absolut ingen tid att slappna av. Ta reda på hur du stannar lugnt Och vara näven för att korsa målstrecket som läser pristagareintervju 8211 Chai Hoi San. IFX: Du är vinnare av Rally FX1 tävling arrangerad av InstaForex Company. Snälla berätta vad som var dina känslor när du lärde dig om tävlingsresultaten SC: Jag kan tro att jag kunde slå alla konkurrenter på så kort tid. IFX: Vad tog dig till ledarskap Var det svårt för dig att få första priset SC: Situationen som Europa står inför (kritiska ekonomiska problem) gav en antydan till valutaförflyttningen. IFX: Vad tycker du om en dags tävlingar SC: It8217s mer utmanande, men ändå ganska uppnåelig. IFX: Vilken annan InstaForex-tävling har du redan deltagit i? Har du någonsin lyckats ta det första stället? SC: Jag har deltagit i andra tävlingar, som Sniper, Great Race och Real Scalping, men jag har inte vunnit någon av dem. IFX: Ändra ämnet av tävlingarna, är du en erfaren näringsidkare Vilken kategori av handlare hör du till: en nybörjare eller en professionell SC: Jag är fortfarande en nybörjare. IFX: Varför har du valt Forex-marknaden SC: Eftersom det är en plats att tjäna pengar. IFX: Vilka instrument och metoder använder du när du fattar dina handelsbeslut SC: Jag följer noggrant de ekonomiska pressmeddelandena. IFX: Kommer du ihåg ditt bästa och värsta avtal Vilka personliga egenskaper tycker du kan hjälpa till att uppnå framgång i handel SC: Jag tycker att vara patient är väldigt viktig när det gäller handel. IFX: Och den sista frågan är: Planerar du att vara involverad i handel om 10 år SC: Definitivt, eftersom det är den plats där jag kan handla för att mina drömmar ska bli sanna. IFX: Tack så mycket för det intressanta samtalet. Vi önskar er nya segrar och uppnå de mål du har i ditt liv Fortsätt delta i tävlingarna arrangerad av InstaForex Company och vinn de första priserna - InstaForex -,: -. 500 000.,,,,, -. ,,,, -,,. . , - -. ,, -. . ,,,. . . - Lamborghini Lamborghini Huracan 26 2016 20 2019. - -,. ,. XX XXI -. , -. BMW X6, BMW. 28 2015 29 2017. - 55 000 -. , IPad, iPhone, Blackberry Samsung Galaxy Tab. 500 USD 12. ,. -. InstaForex. 1500 USD. - 75 000 USD. raquo

Comments

Popular posts from this blog

Non Stop Säkrade Grid Handel System

Expert4x G-Forex Investment System. Expert4x Ansvarsfriskrivning - Informationen om online-Forex-handel som presenteras på denna webbplats bör inte betraktas som valutahandelsrådgivning. Valutahandel och valutahandel är mycket spekulativa och bör endast göras med riskkapital. Uppgång och fall och tidigare prestanda från valutahandel är ingen garanti för framtida resultat Denna online forex trading webbplats är endast en valutahandel information webbplats. Därför ger vi inga garantier eller garantier med avseende på riktigheten eller giltigheten av innehållet. Forexhandlare som använder sig av Den online valutahandelsinformation som presenteras gör det på egen risk Informationen som lämnas här tar inte hänsyn till deras forexinvesteringsmål, ekonomiska situation eller behov hos någon viss person. Denna webbplats är inte avsedd att användas som den enda källan till valutahandelsinformation Eller forex utbildning Det är viktigt och antas att handlare använder ljud t Rading principer när d